Workshops

(Català)

La formació és una de les vessants que caracteritza a La Fotogràfica. Ens agrada transmetre i compartir coneixements i el contacte amb els nostres alumnes. Xerrar, experimentar, comentar, aprendre, compartir i ensenyar ens omple.

Per això anem programant durant l’any diferents activitats docents relacionades amb la fotografia i també participem en xerrades i conferències.

Aquests són alguns dels cursos que fem:

Curs de fotografia digital per aficionats

Tot un dia de formació per reforçar els principis bàsics de la fotografia digital. Fem una primera part de teoria i desprès realitzem un tour fotogràfic pel centre de Barcelona per exercitar-nos i duur a la pràctica el que hem après. Veure el Curs per aficionats a la fotografia digital.

Taller de retrat fotogràfic per a actors

Curs dirigit a actors que volen aprendre a posar davant la càmera i treure el màxim rendiment de la seva imatge. És un curs eminentment pràctic on perdre la por a la càmera i dominar la imatge que es projecta. Veure Curs de fotografia per actors.

Contacteu amb nosaltres si esteu interessats o voleu rebre informació dels cursos sense compromís.

 

(castellano)

La formación es una de las vertientes que caracteriza a La Fotográfica. Nos gusta transmitir y compartir conocimientos y el contacto con nuestros alumnos. Charlar, experimentar, comentar, aprender, compartir y enseñar nos llena.

Por ello vamos programando durante el año diferentes actividades docentes relacionadas con la fotografía y también participamos en charlas y conferencias.

Estos son algunos de los cursos que hacemos:

Curso de fotografía digital para aficionados

Todo un día de formación para reforzar los principios básicos de la fotografía digital. Hacemos una primera parte de teoría y después realizamos un tour fotográfico por el centro de Barcelona para ejercitarnos y duur en la práctica lo que hemos aprendido. Ver el Curso para aficionados a la fotografía digital.

Taller de retrato fotográfico para actores

Curso dirigido a actores que quieren aprender a poner delante de la cámara y sacar el máximo rendimiento de su imagen. Es un curso eminentemente práctico donde perder el miedo a la cámara y dominar la imagen que se proyecta. Ver Curso de fotografía para actores.

Contacte con nosotros si está interesado o desea recibir información de los cursos sin compromiso.